Wideofilmowanie w Twoim regionie
Województwo:
Miasto:
Data ślubu: wybierz
Kamerzyści obsługujący inne państwa »

Aktualności

« powrót do aktualności


2017-05-04: Fotografia produktowa we współczesnej reklamie


Na czym polega profesjonalne fotografowanie produktów?

 

Ogólnodostępne aukcje sprzedażowe, handel internetowy oraz promocja za pośrednictwem sieci, wymagają optymalnego przedstawienia własnej oferty – kluczem okazuje się atrakcyjne i zachęcające do zakupów zdjęcie. Zastosowanie fotografii produktowej nie ogranicza się jednak wyłącznie do działalności sklepów internetowych. Również producenci i projektanci różnych produktów wykorzystują zdjęcia, które umieszczane są w rozmaitych katalogach reklamowych i broszurach popularyzujących dany produkt, jak również na plakatach i billboardach ulicznych. Wobec szerokiego zastosowania fotografii produktowej, warto zastanowić się na czym dokładnie polega jej realizacja oraz z czego wynika wysoka skuteczność tej formy reklamy.

 

Specjalistyczny sprzęt, umiejętność wydobycia atutów wizualnych każdego przedmiotu, korzystania z optymalnego oświetlenia oraz zdolność empatycznej analizy potrzeb potencjalnych odbiorców – te kryteria okazują się znaczące, wobec kreowania skutecznych zdjęć produktowych. W jednej fotografii należy bowiem zawrzeć swoistą opowieść o przedmiocie, która nie dotyczy jedynie kwestii specyfikacji technicznej. Owszem – barwa, rozmiar oraz kształt produktu są istotne, podobnie jak jego realistyczne zastosowanie i faktyczna funkcjonalność. Fotografia produktowa wydobywa jednak ze zdjęcia znacznie więcej.

 

Reklamowy charakter zdjęć – jak skutecznie wypromować produkt w jednej fotografii

 

Jedno zdjęcie, prezentujące dany produkt – bez względu na to, czy jest to artykuł spożywczy, element garderoby, kosmetyk, zabawka czy artykuł użytku codziennego – musi uwypuklić cechy, potencjalnie atrakcyjne dla większości osób. Niezbędny jest oryginalny pomysł na prezentację produktu, uchwycenie jego szczegółowych parametrów oraz uwzględnienie istotnych cech, uzależnionych od potrzeb klientów. Wobec podobnych wymagań, można uznać że osoba specjalizująca się w fotografii produktowej, zobowiązana jest do posiadania wieloaspektowych kompetencji:

 

  • wiedzy, odnoszącej się do działania sprzętów fotograficznych i umiejętności korzystania z ich specjalistycznych możliwości,
  • kreowania optymalnego oświetlenia oraz tła wobec każdego produktu,
  • zdolności uchwycenia najważniejszych cech produktu w jednym kadrze,
  • wiedzy, dotyczącej obróbki graficznej, dokonywanej na komputerze.


 

Skuteczność perswazyjna zdjęć produktów determinuje sukces kampanii promocyjnej. Chcąc uzyskać satysfakcjonujące rezultaty i w rzeczywisty sposób trafić do wyobraźni klientów, warto nawiązać współpracę z profesjonalną agencją fotograficzną. Przykładem podobnych usług może być oferta, prezentowana na stronie internetowej: in2itstudio.pl. Udostępniane tam przykładowe zdjęcia ukazują, czym faktycznie jest fotografia produktowa i do czego dąży.


Reasumując, można uznać, że inwestycja poniesiona w celu zdobycia atrakcyjnych zdjęć produktowych z pewnością się zwróci – realna skuteczność fotografii reklamowej wynika bowiem z jej oddziaływania na zmysł estetyczny klienta. W świecie wymagającym pośpiechu, zdominowanym pędem codzienności oraz natłokiem licznych obowiązków, przeciętny człowiek nie ma czasu na oglądanie tradycyjnych reklam oraz wertowanie mnogości opisów w katalogach promocyjnych. Chcąc podjąć decyzję o zakupie, poszukuje szybkiej i łatwo dostępnej inspiracji – fotografia produktowa umożliwia dotarcie do wyobraźni i motywacji klienta, będąc nowoczesnym sposobem na reklamę. Jakość zdjęć ma w tym wypadku wyjątkowe znaczenie.


« powrót do aktualności


Aktualności




2022-05-30
Wypożyczalnia sprzętu telewizyjnego – masz cztery dobre powody, by skorzystać z jej oferty
Nie musisz kupować wiertarki, żeby wywiercić dziurę w ścianie – wystarczy pożyczyć ją od sąsiada. Znasz tę zasadę? To podstawa ekonomicznego podejścia do życia i rozsądnego gospodarowania pieniędzmi. Podobną filozofią coraz częściej kierują się firmy producenckie i ekipy filmowe, które rozumieją, że nie zawsze muszą inwestować w sprzęt na własność, by móc zapewnić klientom najwyższą jakość realizacji. Dowodem na to jest rosnące zainteresowanie ofertą wypożyczalni sprzętu telewizyjnego. Oto cztery powody, dla których warto skorzystać z takiego rozwiązania.
więcej


2020-09-02
Pozycjonowanie zdjęć: Jak sprawić, żeby wyświetlały się w Grafice Google?
Niezależnie od tego, czy mowa o hobbystach-miłośnikach danej dziedziny, artystach czy sprzedawcach, większość osób, które decydują się na prowadzenie swojej działalności w Internecie łączy chęć bycia zauważonym. Zazwyczaj sam tekst nie wystarczy, zatem autorzy stron i blogów dbają o to, by do treści odpowiednio dobrać zdjęcia oraz ilustracje. Nie jest to łatwe ze względu na ogromną konkurencję. Zdarzają się sytuacje, w których nawet solidni i uzdolnieni fachowcy nie są w stanie się wypromować. Z pomocą przychodzi wtedy szczypta internetowej magii – SEO.
więcej


2020-05-18
Zatrzymaj emocje na dłużej
Dzień ślubu to dzień, który zapamiętamy do końca życia. Jest swoistym przełomem, przejściem w zupełnie nowy etap. Po latach wciąż mamy go wyraźnie w pamięci, właśnie dzięki temu, że wywołuje w nas tyle emocji. To też szczególne wydarzenie dla naszych najbliższych - znajomych i rodziny, którzy również długo się przygotowują i mocno przeżywają doniosłość chwili. Oczywistym jest więc fakt, że chcemy zatrzymać te chwile na pięknych fotografiach.
więcej





Wideofilmowanie

O serwisie | Regulamin | Współpraca | Kontakt