Wideofilmowanie w Twoim regionie
Województwo:
Miasto:
Data ślubu: wybierz
Kamerzyści obsługujący inne państwa »

Aktualności

« powrót do aktualności


2017-05-04: Fotografia produktowa we współczesnej reklamie


Na czym polega profesjonalne fotografowanie produktów?

 

Ogólnodostępne aukcje sprzedażowe, handel internetowy oraz promocja za pośrednictwem sieci, wymagają optymalnego przedstawienia własnej oferty – kluczem okazuje się atrakcyjne i zachęcające do zakupów zdjęcie. Zastosowanie fotografii produktowej nie ogranicza się jednak wyłącznie do działalności sklepów internetowych. Również producenci i projektanci różnych produktów wykorzystują zdjęcia, które umieszczane są w rozmaitych katalogach reklamowych i broszurach popularyzujących dany produkt, jak również na plakatach i billboardach ulicznych. Wobec szerokiego zastosowania fotografii produktowej, warto zastanowić się na czym dokładnie polega jej realizacja oraz z czego wynika wysoka skuteczność tej formy reklamy.

 

Specjalistyczny sprzęt, umiejętność wydobycia atutów wizualnych każdego przedmiotu, korzystania z optymalnego oświetlenia oraz zdolność empatycznej analizy potrzeb potencjalnych odbiorców – te kryteria okazują się znaczące, wobec kreowania skutecznych zdjęć produktowych. W jednej fotografii należy bowiem zawrzeć swoistą opowieść o przedmiocie, która nie dotyczy jedynie kwestii specyfikacji technicznej. Owszem – barwa, rozmiar oraz kształt produktu są istotne, podobnie jak jego realistyczne zastosowanie i faktyczna funkcjonalność. Fotografia produktowa wydobywa jednak ze zdjęcia znacznie więcej.

 

Reklamowy charakter zdjęć – jak skutecznie wypromować produkt w jednej fotografii

 

Jedno zdjęcie, prezentujące dany produkt – bez względu na to, czy jest to artykuł spożywczy, element garderoby, kosmetyk, zabawka czy artykuł użytku codziennego – musi uwypuklić cechy, potencjalnie atrakcyjne dla większości osób. Niezbędny jest oryginalny pomysł na prezentację produktu, uchwycenie jego szczegółowych parametrów oraz uwzględnienie istotnych cech, uzależnionych od potrzeb klientów. Wobec podobnych wymagań, można uznać że osoba specjalizująca się w fotografii produktowej, zobowiązana jest do posiadania wieloaspektowych kompetencji:

 

  • wiedzy, odnoszącej się do działania sprzętów fotograficznych i umiejętności korzystania z ich specjalistycznych możliwości,
  • kreowania optymalnego oświetlenia oraz tła wobec każdego produktu,
  • zdolności uchwycenia najważniejszych cech produktu w jednym kadrze,
  • wiedzy, dotyczącej obróbki graficznej, dokonywanej na komputerze.


 

Skuteczność perswazyjna zdjęć produktów determinuje sukces kampanii promocyjnej. Chcąc uzyskać satysfakcjonujące rezultaty i w rzeczywisty sposób trafić do wyobraźni klientów, warto nawiązać współpracę z profesjonalną agencją fotograficzną. Przykładem podobnych usług może być oferta, prezentowana na stronie internetowej: in2itstudio.pl. Udostępniane tam przykładowe zdjęcia ukazują, czym faktycznie jest fotografia produktowa i do czego dąży.


Reasumując, można uznać, że inwestycja poniesiona w celu zdobycia atrakcyjnych zdjęć produktowych z pewnością się zwróci – realna skuteczność fotografii reklamowej wynika bowiem z jej oddziaływania na zmysł estetyczny klienta. W świecie wymagającym pośpiechu, zdominowanym pędem codzienności oraz natłokiem licznych obowiązków, przeciętny człowiek nie ma czasu na oglądanie tradycyjnych reklam oraz wertowanie mnogości opisów w katalogach promocyjnych. Chcąc podjąć decyzję o zakupie, poszukuje szybkiej i łatwo dostępnej inspiracji – fotografia produktowa umożliwia dotarcie do wyobraźni i motywacji klienta, będąc nowoczesnym sposobem na reklamę. Jakość zdjęć ma w tym wypadku wyjątkowe znaczenie.


« powrót do aktualności


Aktualności




2017-05-04
Fotografia produktowa we współczesnej reklamie
Wobec rosnącej wirtualizacji wielu aspektów ludzkiego życia, w tym również rozwoju sprzedaży internetowej, niezbędne staje się poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań marketingowych i promocyjnych. Jak bowiem dokonać prezentacji asortymentu oraz uwydatnić jego najlepsze cechy, bez bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem? Odpowiedzią na podobne potrzeby staje się fotografia produktowa – profesjonalnie wykonane zdjęcie może bowiem zastąpić perswazyjny dialog oraz rozwlekły opis danego produktu, efektywniej zachęcając do zakupów.
więcej


2017-04-27
Fotografia produktowa - o tym jak zrobić dobre zdjęcia do sklepu internetowego
Fotografia produktowa staje się dzisiaj ważnym elementem każdej kampanii reklamowej, która stara się wypromować na rynku jakiś konkretny produkt. Prezentacja produktu w „ładnym opakowaniu” jest fundamentalna dla wzbudzenia zainteresowania potencjalnych klientów i nabywców. Rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługi zrodziły zupełnie nowy dział fotografii, który korzysta z innowacyjnych technologi wizualizacji obrazu i staje się powoli najbardziej dochodową gałęzią fotografii komercyjnej.
więcej


2017-04-24
Ramki na zdjęcia i jak je dobierać?
Umieszczanie zdjęć w obszernych albumach na nie przeznaczone powoduje, że do swoich najlepszych wspomnień zaglądamy niezwykle rzadko. Dlatego wiele osób, coraz chętniej, decyduje się na dekorowanie swojego domu najpiękniejszymi fotografiami, co pozwala im ciągle przypominać sobie o cudownych chwilach.
więcej





Wideofilmowanie

O serwisie | Regulamin | Współpraca | Kontakt